Privat helsetjeneste: Meldefrist og endringer for 2025
Frist for å melde inn endringer for privat helsetjeneste til oss er 1. februar.
Avtalen fornyes automatisk hvis du ikke har noen endringer, og faktura sendes ut 3. februar 2025. Alle endringer gjør du i tilskuddsportalen.
Endringer
Hvis du trenger å endre stillingsprosent, har helsepersonell som har sluttet eller har helsepersonell som er nye, kan du lese brukerveiledningen (punkt 3 kortversjonen og punkt 4 i langversjonen) for hvordan registrere nye. I tilskuddsportalen, under fanen «Helsepersonell», finner du oversikt over alle som er registrert på virksomheten.
Viktig
Har du registrert ett helsepersonell med startdato tidligere enn 01.01.2025, er det viktig at denne ikke endres. En endring av startdato kan påvirke avtalen for 2024 og eventuelt kreditere denne, og du vil da ikke lenger være forsikret.
Utmelding
Ved utmelding av virksomheten (org.nr) finner du mulighetene under fanen «utmelding». Når du setter sluttdato vil alle helsepersonell som er aktive få satt samme sluttdato og meldes ut av ordningen.
Lenker: